Bedrijven proberen op verschillenden manieren marketing leads te krijgen. Een van de meest effectieve methoden om b2b marketing leads te genereren is LinkedIn. HubSpot concludeerde dat van alle b2b leads via social media maar liefst 80% via LinkedIn kwam (Twitter volgde met 13% en Facebook met 7%). Maar hoe krijg je die b2b marketing en sales leads van het platform? Daar zijn verschillende manieren voor. De meest directe manier die LinkedIn hiervoor biedt, is hun Sales Navigator tool. Daarmee kun je als bedrijf lijsten genereren van accounts (bedrijven) en personen (leads) die je kunt aanschrijven. De lijsten zijn gebaseerd op de data die jij invult zodat de leads interessant zijn voor jouw specifieke organisatie. Lees meer
Marketing leads krijgen met Sales Navigator
Sales Navigator is een zeer krachtige tool voor grotere bedrijven die de investering vaak eenvoudig terugverdienen. Indien de lead een LinkedIn account heeft, dan is LinkedIns InMail een betere keuze dan reguliere e-mail om de prospect te benaderen. De kans dat de ontvanger reageert is een stuk groter dan bij reguliere e-mail. Sales Navigator biedt vele mogelijkheden en het is slechts een van de tools in het arsenaal van LinkedIn. Wie de volledige kracht van Sales Navigator en LinkedIn wilt inzetten, heeft daar de nodige kennis en ervaring voor nodig. Websitepromotor beschikt over beiden en heeft al voor vele bedrijven een LinkedIn strategie ontwikkeld en uitgevoerd. Voor bijna elke branche biedt LinkedIn een groot potentieel. Laat een gebrek aan kennis of tijd/mankracht geen belemmering zijn om LinkedIn ten volle te benutten maar schakel onze experts in.
Informatiegesprek over marketing leads genereren
Wanneer je eens met onze social media experts van gedachten wilt wisselen, dan kan dat. Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend informatiegesprek waarin we nagaan hoe jij het beste marketing en sales leads kan krijgen via dit veelzijdige platform.
Kennismaken