Gratis website analyse?

040-7370318

info@websitepromotor.nl

Referenties

 

I-KOOK

I-KOOK is een jong en snelgroeiend familiebedrijf in de keukenbranche. I-KOOK levert complete keukens van Duitse kwaliteit en kan daarbij ook de montage verzorgen. Met bijna 20 vestigingen is I-KOOK in verschillende regio’s actief en met hun website uiteraard ook op internet.

 

Aangezien je voor een keuken toch vaak de winkel wilt bezoeken, was het doel om mensen uit de omgeving naar de IKOOK-showrooms van de verschillende vestigingen te trekken. Een keuken wil je immers ook kunnen ervaren en met eigen ogen bekijken. De website kan daarbij worden ingezet als een middel om de klanten naar de showroom te leiden.

 

Door online de focus te leggen op local SEO hebben we de regionale vindbaarheid en naamsbekendheid van de verschillende winkels vergroot. Op die manier weten meer mensen de weg naar de showroom te vinden en kunnen de verkopers in de showroom de bezoekers tot klant maken.

Lees meer

Stomerij.nl

Stomerij.nl behoort in de branche tot de top drie stomerijen van Nederland. Naast reinigen bieden ze ook reparatie en herstelwerkzaamheden aan. Hun positie op de consumentenmarkt is bijzonder sterk. Het bedrijf is zelfs marktleider op het gebied van textielreiniging voor consumenten.

 

Het doel van Stomerij was om de naamsbekendheid te vergroten en meer klanten met hun stoomgoed te trekken naar de 1000 regionale depots. Samen zorgen deze depots voor een landelijke dekking van Stomerij.nl.

 

Websitepromoter heeft hiertoe een local SEO-strategie gebruikt waarbij o.a. de depots werden geoptimaliseerd voor vindbaarheid op Google Maps. Daarnaast zijn er landelijke informatieve pagina’s ontwikkeld die de naamsbekendheid verder hebben laten groeien.

Lees meer

Verkeersschool Ger van den Berk

Verkeersschool Ger van den Berk is de oudste rijschool van Geldrop. Meer dan 10.000 mensen hebben via deze rijschool al met succes hun auto-, motor- en/of aanhangerrijbewijsexamen afgelegd.

 

Aangezien deze rijschool regionaal opereert, hebben we ons gericht op het vergroten van het organische bezoek in de regio Eindhoven, Geldrop en Veldhoven. Met organische bezoekers worden de bezoekers van de website bedoeld die niet via een betaalde advertentie op de website terecht zijn gekomen.

 

Websitepromotor heeft daarbij de zoekwoorden/variaties geoptimaliseerd in zowel het Nederlands als Engels. Daarnaast hebben wij de website www.theoriesucces.nl geoptimaliseerd waarop men kan oefenen voor het theorie-examen. Dit heeft ertoe geleid dat het een succesvol platform is geworden met een stijging van het organische bezoek met maar liefst 300%.

Lees meer

Wijnen Bouw

Wijnen Bouw is in 1885 opgericht als familiebedrijf en heeft in zijn bestaan al aan vele projecten gewerkt, van bescheiden tot bijzonder en complex. Met zo’n 200 medewerkers realiseren ze een jaaromzet van ongeveer 110 miljoen euro per jaar. Zij hebben vestigingen in Someren, Horst en Schijndel en hebben daarmee een sterke lokale aanwezigheid.

 

Om ook de vindbaarheid in deze regio’s te vergroten heeft Websitepromoter in samenwerking met Together 4 Business een succesvolle marketingstrategie ontwikkeld en uitgevoerd. Hierdoor zijn verschillende optimalisaties doorgevoerd voor een verbeterde organische vindbaarheid.


Daarbij is ook de website www.werkenbijwijnen.com geoptimaliseerd. Deze vacaturesite helpt door het ruime aanbod aan cv’s ook de lokale vindbaarheid van het bouwbedrijf te vergroten.

Lees meer

Babypark

Babypark is de grootste babywinkel van Europa! Naast de 10 megastores met meer dan 50.000 m2 aan winkeloppervlakte heeft Babypark een online webshop met meer dan 100.000 artikelen.

 

Babypark is daarmee een grote speler in de branche voor baby- en kinderproducten. SEO is een onmisbaar onderdeel om deze koppositie te behouden en verder uit te breiden.

 

Babypark wilde dan ook de organische vindbaarheid verbeteren op verschillende gebieden zoals categorie, artikelen en hoofdzoekwoorden. Een belangrijk onderdeel van de webshop van Babypark zijn de filterpagina’s om snel tot de gewenste productpagina te komen.

 

Websitepromotor heeft aan deze filterpagina’s extra aandacht besteed door alle onderdelen van meer dan 1000 filterpagina’s te optimaliseren. Denk hierbij aan prijs, merk, kleur of zelfs specifieke afmetingen. Doordat bezoekers zo sneller op de gewenste productpagina binnenkomen, leidt dit ook tot een hogere conversieratio (het percentage van de bezoekers dat tot aanschaf overgaat).

Lees meer

Van Bommel Schoenen

Naast de 3 eigen filialen in Nederland is het merk in 2013 gestart met de online verkoop van schoenen. Het bedrijf heeft dan wel een oude traditie maar denkt niet ouderwets.

 

Voor de website wilde het schoenenmerk dan ook dat het direct aan alle moderne eisen zou voldoen. Hierbij was hoofdprioriteit de zoekmachineoptimalisatie voor de gehele website.

 

Naast het breed vindbaar maken van de Van Bommel-schoenenwebsite heeft Websitepromotor ook de begeleiding naar Magento 2 begeleid. Daarbij is het online resultaat behouden en hebben we verschillende conversieverbeteringen doorgevoerd.

 

Elke maand hebben we een online marketingoverleg met de klant, AdWords-partner en webbouwer. Zo zorgen wij ervoor dat we snel kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden en daarbij verdere optimalisaties kunnen doorvoeren waar nodig.

Lees meer

GSMWEB

GSMWEB.NL bestaat al 20 jaar en is uitgegroeid tot de grootste onafhankelijke mobielprijsvechter van Nederland. De nieuwste toestellen en de voordeligste mobielabonnementen van de grootste providers in Nederland zijn hier te vinden.

 

Om ook de koppositie te behouden wilde GSMWEB.NL naast de lopende Adwords-campagnes ook een verhoging van het organische bezoek naar de website door middel van zoekmachine optimalisatie. Organisch bezoek is het bezoek dat op de website komt via een natuurlijke weg en niet via de advertenties van Google.

 

Websitepromotor heeft een uitgebreide SEO-rapportage gemaakt om op het punt van organische vindbaarheid hoger te scoren. Onder onze begeleiding zijn de uitkomsten van dit rapport in samenspraak met de interne programmeur van GSMWEB.NL doorgevoerd. Deze optimalisaties hebben ertoe geleid dat het aantal zoekwoorden in de top 10 verdubbelde.

Lees meer

Bax Metaal

Bax Metaal is in 1987 gestart en is momenteel in Bergeijk actief met twee bedrijfshallen. Deze hallen met een totale oppervlakte van 9000 m2 bieden onderdak aan het geavanceerde machinepark van het bedrijf. Bax Metaal is gericht op denken in oplossingen, een strak georganiseerde planning en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

 

Doordat ze naar een SEO-partner met dezelfde kwaliteiten zochten, zijn ze bij Websitepromotor uitgekomen. De samenwerking is in 2010 begonnen en wij hebben al voor alle 7 verschillende bv’s mooie resultaten behaald. Het hoofddoel was om Bax Metaal landelijk beter vindbaar te maken.

 

In een tweewekelijks overleg zitten we samen met het marketingteam en onze partner Job die de AdWords-campagnes voor Bax Metaal verzorgt. Dit heeft ertoe geleid dat de organische vindbaarheid op verschillende disciplines van het bedrijf in zowel Nederland als België is verbeterd.

Lees meer

StageMax

StageMax is uitgegroeid tot de marktleider in ICT-stages. Het bedrijf is een full-service stage- en startersbemiddelingsorganisatie die jaarlijks het aantal succesvolle bemiddelde matches met 50% ziet groeien. Sinds de oprichting hebben tienduizenden studenten zich bij StageMax ingeschreven en zijn honderden bedrijven geholpen aan de ideale stagiair, afstudeerder of starter.

 

Websitepromotor werd benaderd voor het verder vergroten van het aantal aanmeldingen van stagiairs en afstudeerders. Daarnaast lag de aandacht bij het online bereiken van de werkgevers.

 

Websitepromotor heeft verschillende optimalisaties doorgevoerd op vacatures, locaties en algemene zoekwoorden. Voor het belangrijkste zoekwoord ‘ICT stage’ staat StageMax inmiddels ook op de eerste pagina van de zoekresultaten.

Lees meer

Gratis websiteanalyse?