
Klantenwerving
Voor b2b klantenwerving kunnen bedrijven tegenwoordig vele verschillende kanalen inzetten. De meeste daarvan zijn online. Naast de eigen website zijn er ook socialmedia platformen waarop je content kan delen om jouw dienst of product onder de aandacht van de doelgroep te brengen of waarop je advertenties kunt plaatsen. Is die doelgroep nog niet goed in kaart gebracht dan kan social media daar vaak ook een belangrijke rol in spelen. Voor klantenwerving voor b2b is LinkedIn het aangewezen platform. Als social media platform beschikt het over veel informatie en krijg je een beter beeld wie naar jouw product of dienst op zoek is. Doordat LinkedIn een zakelijk platform is, verloopt de generatie van leads ook veel effectiever dan op andere social media platformen. Volgens onderzoek van HubSpot komt 80% van de leads van Socialmedia platformen via LinkedIn (13% via Twitter en 7% via Facebook). De inzet van LinkedIn is dus erg interessant voor jouw b2b klantwerving en Websitepromotor kan je daarbij ondersteunen.Lees meer
KennismakenWe kunnen vandaag nog voor je aan de slag!
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Onze specialismen
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Webpagina’s hoog laten scoren in de organische zoekresultaten? Websitepromotor belooft geen resultaten, wij garanderen succes. Om die reden werken we op basis van ‘no cure, no pay’.