
Kwaliteitsscore verbeteren in Google Ads
Vaak heb je verschillende concurrenten die dezelfde zoekwoorden gebruiken als jij om hun Google Ads op te baseren. Het is dus van belang dat je met jouw advertenties beter scoort dan de concurrentie anders gaat het bezoek en de conversies naar de concurrent. Google heeft een tool waarmee je kunt nagaan hoe de kwaliteit van jouw advertenties zich verhoudt met die van de concurrentie. Google noemt het de kwaliteitsscore. Door de kwaliteitsscore te verbeteren worden jouw advertentie en landingspagina relevanter voor iemand die naar jouw zoekwoord zoekt in vergelijking met andere adverteerders die dit woord inzetten. Maar hoe doe je dat? Je kunt de kwaliteitsscore leren verbeteren in de training van Websitepromotor. In onze Google Ads training besteden we uitgebreid aandacht aan de kwaliteitsscore.Lees meer
KennismakenBinnen één week de eerste resultaten genereren?
Websitepromotor heeft een team van SEA specialisten met uitgebreide ervaring om het maximale uit jouw campagnes te halen. Door ons ontembare nieuwsgierig, willen we alle ins and outs weten van jouw bedrijf. Alleen met een goede samenwerking -met de bijbehorende efficiënte en transparante communicatie-, kunnen wij een succesvolle campagne opzetten én optimaliseren. Dag en nacht houden wij jouw advertenties in de gaten en zullen wij je enthousiast op bellen wanneer we de zoveelste waardevolle conversie binnen hebben gehaald. Daarbij beloven wij dat we al in de eerste week resultaat kunnen leveren!
We kunnen vandaag nog voor je aan de slag!
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.