
Kwaliteitsscore Google Ads verbeteren
Advertenties van een kwalitatief hoogwaardig niveau leiden tot meer klikken/conversies. Maar wat bepaalt de kwaliteit van een advertentie? Google geeft advertenties een kwaliteitsscore. Op basis van een vergelijking van andere adverteerders die dezelfde zoekwoorden gebruiken, bepaalt Google de kwaliteitsscore van jouw advertentie. Deze evaluatie vindt elke 90 dagen plaats. Indicatoren die hierbij een rol spelen zijn de klikfrequentie (CTR), advertentierelevantie en de ervaring op de landingspagina waar men op uitkomt na het klikken op de advertentie. De kwaliteitsscore van Google Ads verbeteren is in de cursus van Websitepromotor een van de manieren om betere resultaten te halen met campagnes. Je leert daarnaast nog veel meer indicatoren om succesvollere campagnes op te zetten.Lees meer
KennismakenBinnen één week de eerste resultaten genereren?
Websitepromotor heeft een team van SEA specialisten met uitgebreide ervaring om het maximale uit jouw campagnes te halen. Door ons ontembare nieuwsgierigheid, willen we alle ins and outs weten van jouw bedrijf. Alleen met een goede samenwerking -met de bijbehorende efficiënte en transparante communicatie-, kunnen wij een succesvolle campagne opzetten én optimaliseren. Dag en nacht houden wij jouw advertenties in de gaten en zullen wij je enthousiast op bellen wanneer we de zoveelste waardevolle conversie binnen hebben gehaald. Daarbij beloven wij dat we al in de eerste week resultaat kunnen leveren!
We kunnen vandaag nog voor je aan de slag!
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.