
Met de komst van LinkedIn kwam er een social media platform dat zich duidelijk onderscheidde van de andere social media platformen. LinkedIn richt zich op de zakelijke/professionele gebruiker die beroepsmatige informatie zoekt en wilt netwerken met personen en bedrijven die hem of haar verder brengen in zijn/haar carrière. Wereldwijd zijn er al ruim 600 miljoen gebruikers en ook in Nederland is het bijzonder populair. Maar liefst 600.000 actieve dagelijkse gebruikers telt het platform in Nederland (2019). Wanneer jij je richt op de B2B markt dan zit daar ongetwijfeld ook jouw doelgroep tussen. Om deze groep ook daadwerkelijk te bereiken, dien je aanwezig te zijn op LinkedIn natuurlijk. Maar alleen aanwezig zijn, is niet genoeg. Ook met LinkedIn geldt dat je eruit haalt, wat je erin stopt. LinkedIn is voor bedrijven een marketinginstrument dat zeker serieus genomen moet worden.Lees meer
KennismakenWe kunnen vandaag nog voor je aan de slag!
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Onze specialismen
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Webpagina’s hoog laten scoren in de organische zoekresultaten? Websitepromotor belooft geen resultaten, wij garanderen succes. Om die reden werken we op basis van ‘no cure, no pay’.