De zoektocht naar nieuwe klanten is nooit eindig. Je hebt een continue aanwas van nieuwe klanten nodig om de levensvatbaarheid van je bedrijf te vergroten. Voor nieuwe b2b klanten zijn verschillende lijsten met leads te koop op internet. Vaak weet je niet hoeveel keer die al gebruikt zijn waardoor je mogelijk betaalt voor een lijst waarvan de conversie bijzonder laag ligt.
Een beproefde methode om zelf leads te genereren is de inzet van LinkedIn. Uit onderzoek van HubSpot is naar voren gekomen dat 80% van alle leads via social media via LinkedIn komt (13% via Twitter en 7% via Facebook). Met 600.000 dagelijkse gebruikers in Nederland is het tevens een platform van formaat. Lees meer
Nieuwe klanten via b2b platform LinkedIn
Om te profiteren van de mogelijkheden van LinkedIn zijn kennis en tijd belangrijk. Heb je veel tijd maar niet een duidelijke visie dan zullen je inspanningen weinig effect hebben. Heb je wel de kennis maar niet de tijd dan kun je ook niet het maximale resultaat behalen. Veel bedrijven hebben al wel een bedrijfspagina, maar missen de kennis en tijd/mankracht om de potentie van dit platform ten volle te benutten. Websitepromotor kan je volledig ontzorgen. Onze experts beschikken over de kennis en ervaring die nodig zijn om de middelen die LinkedIn biedt, effectief in te kunnen zetten. Zij kunnen nieuwe klanten in het b2b segment zoeken en waardevolle relaties voor je aangaan met de doelgroep. Bespaar je de tijd om zelf LinkedIn te beheren en bij te houden en laat het onze experts doen.
Nieuwe b2b klanten laten werven door Websitepromotor
Wil je ook weten hoe Websitepromotor jouw online zichtbaarheid kan vergroten en je netwerk kan uitbreiden? Gebruik dan het contactformulier op deze pagina om een afspraak te maken voor een vrijblijvend informatiegesprekje met onze experts. We wisselen graag met je van gedachten hoe LinkedIn het beste voor jouw bedrijf of organisatie ingezet kan worden om nieuwe klanten te werven.
Kennismaken