Marketing leadgeneratie is op verschillende manieren te bewerkstelligen. Een populaire manier om aan marketing leads generation te doen, is door de inzet van LinkedIn. Dit platform richt zich op de zakelijke markt en is met 660 miljoen gebruikers wereldwijd en 600.000 dagelijkse gebruikers in Nederland (2019) bijzonder interessant om marketing leads mee te genereren. De leads zijn op verschillende manieren te verkrijgen. Dat kan bijvoorbeeld door jouw doelgroep te trekken met relevante content (blog/white paper/content van anderen delen), via gerichte advertenties maar ook via Sales Navigator. Lees meer
Sales Navigator om marketing leads te genereren
LinkedIn biedt een gratis en betaalde versie van Sales Navigator. Dit is een bijzonder krachtige tool om marketing en sales leads mee te genereren. Je geeft een aantal gegevens op en Linked Sales Navigator speurt vervolgens het netwerk af op zoek naar leads die voor jouw bedrijf of organisatie relevant zijn. Er worden accounts (bedrijven) getoond met de bedrijfsstructuur en de mensen die er werken (de uiteindelijke leads). Mocht je bijvoorbeeld een product of dienst bieden op het gebied van duurzaamheid dan kun je eenvoudig de juiste persoon bereiken binnen een bepaalde organisatie die daarmee belast is. Om maximaal rendement te halen uit het gebruik van deze tool en alle andere mogelijkheden die LinkedIn biedt, is kennis en ervaring nodig. De social media experts van Websitepromotor beschikken hier ruimschoots over. Daarbij werken we ook met eigen interne software ter aanvulling op de tools die LinkedIn ter beschikking stelt voor nog betere resultaten.
Marketing leadgeneratie uitbesteden aan Websitepromotor
Benieuwd hoe wij jou compleet kunnen ontzorgen m.b.t. de inzet van LinkedIn binnen jouw organisatie? Neem dan vandaag nog contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Daarin kunnen we eens met elkaar van gedachten wisselen en nagaan wat het beste rendement op zal leveren voor jouw doeleinden. Je vindt het contactformulier op deze pagina.
Kennismaken