Klanten kunnen naar jouw bedrijf zoeken via internet maar je kunt via internet ook naar klanten zoeken. Social media is daar ideaal voor. Grote kans dat een groot deel van jouw doelgroep daar ook gebruik van maakt. Richt je je vooral op consumenten dan is Facebook een goed platform maar voor Business to Business heeft LinkedIn absoluut een streepje voor. De doelgroep op LinkedIn staat open om te netwerken met jou en jouw bedrijf terwijl dat op Facebook minder sterk geldt. Uit onderzoek van Hubspot bleek zelfs dat LinkedIn 227% effectiever is in het genereren van leads dan Facebook en Twitter. Om klanten te zoeken en contact te leggen met je doelgroep dien je dus een goede aanwezigheid te hebben op LinkedIn met je persoonlijke profiel en bedrijfspagina. Websitepromotor kan je daarbij helpen.Lees meer
Websitepromotor ontzorgt
Door vindbaar te zijn op LinkedIn en content te creëren, breng je jouw merk onder de aandacht. LinkedIn is ook goed te gebruiken om je doelgroep in kaart te brengen. Aangezien het een social mediaplatform is, is er ook veel bekend over de gebruikers. Daar kun jij je voordeel mee doen door gerichte campagnes te starten of gerichter te adverteren. Je kunt je boodschap daardoor goed afstemmen op de ontvanger. Hoe succesvol je bent op LinkedIn, is ook afhankelijk van de tijd die je bereid bent om er in te investeren. Veel bedrijven hebben niet de mankracht, kennis en/of tijd om zelf het meeste uit LinkedIn te halen om nieuwe klanten te zoeken. Websitepromotor helpt je daar graag bij. Wij hebben jarenlange ervaring en kunnen je helpen om waardevolle relaties te leggen via LinkedIn.
Vrijblijvend adviesgesprek
Neem eens vrijblijvend contact op met onze experts om na te gaan wat de mogelijkheden zijn om nieuw klanten te zoeken voor jouw organisatie. Wij nemen graag alles eens met je door om te zien hoe we jou het beste verder kunnen helpen. Gebruik het contactformulier om een vrijblijvend adviesgesprek aan te vragen.
Kennismaken